Scroll Top
Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Park varne mobilnosti Ljubljana

KJE: Ljubljana, Cesta dveh cesarjev

NAMEN: edinstven prostor, ki združuje  celostno podporo žrtvam trčenj ter inovativne notranje in zunanje zmogljivosti za izobraževanje o trajnostni in varni mobilnosti

OBLIKA: javno-zasebno partnerstvo MO Ljubljana – Zavod Varna pot

PARTNERJI: Zavod Varna pot, MO Ljubljana,  Riko d.o.o.

OBDOBJE: 30 let

ZAČETEK PROJEKTA:  razpis MO Ljubljana, 23. december 2022

PRIDOBITEV RAZPISA: 3. maj 2023

PREDVIDEN ZAKLJUČEK PROJEKTA: v letu 2025

IZVAJALCI:

  • IZVAJALEC DEL ZA IZGRADNJO OSREDNJEGA OBJEKTA: Riko d.o.o.
  • ODGOVORNI ARHITEKT: dr. Jure Kotnik, KTNK, Andrej Kotnik s.p.
  • PROJEKTANT: Boštjan Račič, Tehnično svetovanje in projektiranje, Boštjan Račič, s.p.
  • IZVAJALEC DEL ZA IZGRADNJO ZUNANJIH POVRŠIN: Komunalno podjetje Ljubljana

PODPORNIKI: Generali zavarovalnica d.d. in Porsche Slovenija d.o.o.

O PARKU VARNE MOBILNOSTI

Park varne mobilnost sestavljajo zunanje površine in objekt. 

OBJEKT
  • 590,84 m2 neto površine
  • multimedijska večnamenska dvorana
  • manjši skupinski prostor za srečanja žrtev prometnih
    nesreč, različna predavanja, delavnice manjših skupin
  • recepcija
  • pisarne za zaposlene, psihološko pomoč in moderatorje
  • sanitarije, skladišče, garaža in čajna kuhinja
ZUNANJE POVRŠINE
  • 1356 m2 površine
  • 4 tematski sklopi z interaktivnimi zasloni in sedišči
  • učilnice na prostem
  • prostor za druženje žrtev prometnih nesreč
  • poligon s spretnostnimi ovirami za pridobivanje veščin
    za različna vozila, ki jih uporabljajo otroci, mladostniki
    in drugi udeleženci v cestnem prometu
  • certificiran strokovni program vodenja

Zavod Varna pot, ki že osemnajsto leto izvaja preventivno-izobraževalne vsebine in programe za podporo žrtvam prometnih nesreč, je na razpisu Mestne občine Ljubljana javno-zasebnega  partnerstva »Park varne mobilnosti« prepoznalo priložnost za pridobitev ustreznih prostorov za izvajanje svojih programov in poslanstva.

K pobudi Zavoda za sodelovanje se je odzvalo podjetje Riko, ki bo v izvedbo družbeno pomembnega projekta vložilo svoje delo, znanje, izkušnje s področja lesene gradnje ter k sodelovanju integriralo tudi partnerska podjetja, ki se zavedajo družbenega pomena tovrstnih prizadevanj na področju varne mobilnosti otrok in mladostnikov. Kandidatura partnerstva Zavoda Varna pot in podjetja Riko na razpisu je bila uspešna. Projektu se pridružujejo različni podporniki, družbeno odgovorna podjetja in posamezniki, med katerimi velja še posebej izpostaviti naše zveste in dolgoletne podpornike Generali zavarovalnica in Porsche Slovenija.

Tovrstni vsebinski park varne mobilnosti je v slovenskem prostoru novost, v državah z višjo stopnjo varnosti v cestnem prometu, pa jih poznajo že desetletja, saj razumejo, da je investicija v izobraževanje in vzgojo varne mobilnosti otrok in mladostnikov ter podpora ranljivejšim skupinam na področju varne mobilnosti v resnici naložba v varnejšo in kvalitetnejše življenje celotne družbe, predvsem na srednji in dolgi rok.

Prepričani smo, da bo izvršeni projekt Ljubljano in Slovenijo umestil med vse tiste evropske prestolnice in države, ki z naprednimi rešitvami, kot zagotovo Park varne mobilnosti bo, dejavno sooblikujejo in opolnomočijo otroke, mlade in druge prebivalce na področju varne mobilnosti in s tem dvigujejo standard in kvaliteto bivanja. Še več, MO Ljubljana vključno z regijo, bo umestil med vsa tista evropska mesta, ki z naprednimi rešitvami uresničujejo globalni cilj Vizije nič.

Prispevajte tudi vi delež k uresničevanju Vizije NIČ. Vsak od nas šteje.

PARTNERJI:
PODPORNIKI:

NOVICE

Riko hiše – Vizija NIČ in zahvala

Odlična ekipa monterjev je opravila svoje delo v Parku varne mobilnosti! Osebno smo spoznali uigrane monterje, ki jih je vodil Robert Gornik. 31. marca 205 pa smo se odšli zahvalit celotni ekipi inžinirjev, projektantov in v proizvodnji.

Park varne mobilnosti bo s ponosom predstavljen na svetovni ministrski konferenci

Park varne mobilnosti bo s ponosom predstavljen na svetovni ministrski konferenci varnosti cestnega prometa v Maroku.

Prvi koraki izgradnje objekta Parka se pričenjajo

Za fazo pridobivanja dokumentacije, izgradnje temeljev in temeljne plošče se v ponedeljek, 27. januarja 2025, pričenja izgradnja objekta Parka varne mobilnosti s strani mojstrov Riko Hiše.

Temeljna plošča – pomemben mejnik za Park varne mobilnosti in nas

V petek, 17. januarja 2025, so delavci KPL zaključili s temeljnimi deli in dokončali temeljno ploščo Parka varne mobilnosti. Hvala vsem partnerjem, ki soustvarjate naš skupni Park.

Siol.net: Kdaj bo v Ljubljani zaživel Park varne mobilnosti?

V Ljubljani gradijo prvi park varne mobilnosti v Evropski uniji, ki bo združil programe za podporo žrtvam prometnih nesreč in izobraževalne programe s področja varne mobilnosti za vse generacije.

Delovno srečanje z Jeanom Todtom

Na delovnem srečanju s posebnim odposlancem ZN za varnost prometa je bil predstavljen tudi Park varne mobilnosti, unikaten projekt v Ljubljani, ki združuje: programe za podporo žrtvam prometnih nesreč ter preventivne in izobraževalne programe za vse generacije.

Prvi piloti za Park varne mobilnosti

Danes je za nas, partnerje in podpornike pomemben dan. Pričela se je gradnja pilotov in drugih gradbenih del bodočega Parka varne mobilnosti v Ljubljani.

Nedeljski: V Ljubljani bodo zgradili prvi park varne mobilnosti v Evropi

Leta prizadevanj so se izplačala, tako da bodo novi poligon in novi prostori predvidoma zgrajeni že prihodnje leto.

Delo: Obrisi prvega parka varne mobilnosti v Evropi

Pričenjajo se prvi koraki izgradnje Parka varne mobilnosti, ki ga je osvetlil časnik Delo.

Pregled projektov MO Ljubljana - Park varne mobilnosti

Ob Cesti dveh cesarjev bomo uredili Park varne mobilnosti, namenjen izobraževanju in praktičnim prikazom varne mobilnosti. Park varne mobilnost sestavljata spretnostni poligon in objekt.

O Parku varne mobilnosti v časopisu DELO

O prvem otroškem parku varne mobilnosti so zapisali tudi v časopisu DELO, kjer je Robert Štaba, predsednik Zavoda Varna pot, izpostavil ...

Porsche Slovenija ob 30-letnici podpira Park varne mobilnosti

Čestitke našemu partnerju ob 30-letnici delovanja in iskrena hvala za podporo Parku varne mobilnosti. Ob praznovanju 30-letnice Porsche Slovenija namreč izpostavlja in podpira šest vrhunskih projektov, za katerimi stojijo predani posamezniki in organizacije.

TINA KLEMENČIČ

Ljubezen in strast do dela z otroki sta ji bili dani v zibelko. Tako je študij, z njim poklic in skoraj desetletje ustvarjanja pozitivnega in spodbudnega učnega okolja za predšolske otroke, rdeča nit njenega zivljenja.

Razumevanje razvojnih in čustvenih potreb otrok z vesljem prenaša iz profesionalnega dela v lastno družino in obratno. S svojim krativnim razmišljanjem, vrednotami, zgledom in metodami učenja bo v programe “Živimo Vizijo NIČ” za otroke in mladostnike vnesla dodaten kreativni segment raziskovanja in učenja. Svet trajne in varne mobilnosti sta nedvomno vsebinska izziva prihodnosti, katera želi najmlajšim in njihovim staršem približati, jih nanju pripraviti ter jih opolnomočiti. Možnosti in priložnosti so tako v Sloveniji kot v naših programih na vsakem koraku. “Spoznajte jih!” vam sporoča v izziv.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12-letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 je izvajala strokovne naloge vodje projekta, s 1. oktobrom 2023 pa je imenovana v programsko vodjo.