Scroll Top
Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Varnost otrok pri šolskih prevozih: Kdo vozi in kdo nadzira?

Ob prebiranju žalostne novice o tem, kdo vse lahko vozi službena vozila v šolah, še posebej kombije za prevoz otrok, se moramo predramiti in razmisliti, kaj se ne sme dogajati. Čeprav bi lahko razumeli, da gre za osamljen primer posameznika ali posamezne šole, to ne zmanjšuje odgovornosti in dejstva, da prav individualne nepravilnosti lahko vodijo do grozljivih posledic, v katere so vključeni otroci.

slika

Ob prebiranju žalostne novice o tem, kdo vse lahko vozi službena vozila v šolah, še posebej kombije za prevoz otrok, se moramo predramiti in razmisliti, kaj se ne sme dogajati. Čeprav bi lahko razumeli, da gre za osamljen primer posameznika ali posamezne šole, to ne zmanjšuje odgovornosti in dejstva, da prav individualne nepravilnosti lahko vodijo do grozljivih posledic, v katere so vključeni otroci.

V zadnjih letih je bilo vloženega veliko truda s strani učiteljev, ravnateljev, odgovornih na ZRSŠ, ministrstev in nevladnih organizacij v zagotavljanje varnosti otrok na cestah. Zato takšno dejanja ne bi smeli mimo nas brez opozorila.

Slovenija sodi med varnejše države EU na področju varnosti otrok – ne zaradi neodgovornih posameznikov v šolah ali za volanom, temveč zaradi skupnega truda in visokih standardov, ki smo jih oblikovali.

Zato pričakujemo tudi od ministra Ministrstva za vzgojo in izobraževanje, ki je desetletja na ZRSŠ podpiral številne projekte in programe, da preveri stanje po šolah: kdo, kako, kdaj in na podlagi katerih pooblastil lahko uporablja službena vozila za prevoz otrok. Takšna oblika preventive lahko prepreči podobne dogodke v prihodnje, zato se zanjo vsekakor velja potruditi – v dobro otrok in staršev.

Menimo, da gre za smiseln apel vodstvu ministrstva.


Related Posts

TINA KLEMENČIČ

Ljubezen in strast do dela z otroki sta ji bili dani v zibelko. Tako je študij, z njim poklic in skoraj desetletje ustvarjanja pozitivnega in spodbudnega učnega okolja za predšolske otroke, rdeča nit njenega zivljenja.

Razumevanje razvojnih in čustvenih potreb otrok z vesljem prenaša iz profesionalnega dela v lastno družino in obratno. S svojim krativnim razmišljanjem, vrednotami, zgledom in metodami učenja bo v programe “Živimo Vizijo NIČ” za otroke in mladostnike vnesla dodaten kreativni segment raziskovanja in učenja. Svet trajne in varne mobilnosti sta nedvomno vsebinska izziva prihodnosti, katera želi najmlajšim in njihovim staršem približati, jih nanju pripraviti ter jih opolnomočiti. Možnosti in priložnosti so tako v Sloveniji kot v naših programih na vsakem koraku. “Spoznajte jih!” vam sporoča v izziv.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12-letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 je izvajala strokovne naloge vodje projekta, s 1. oktobrom 2023 pa je imenovana v programsko vodjo.