Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Kultura vožnje – vsak ima svoj prispevek

robert-staba-zavod-varna-pot-kultura-voznje-statistika-strpnost-alkohol-hitrost

Predvsem pa bi morali postaviti jasno ločnico, kaj je v naši družbi sprejemljivo in kaj ne. Mobilnost namreč pomeni biti živ in zdrav; prvo zase, kot tudi za naše najdražje, podjetje, lokalno skupnost in v bistvu za celotno družbo. Če bo vsak od nas v svoji vlogi v družbi odigral svoje poslanstvo in dal svoj prispevek, bomo v naslednjih petih letih lahko tudi top 5 država v EU na področju varne mobilnosti.

je Robert Štaba izpostavil v nedavnem pogovoru za Žurnal24.

V lanskem letu so policisti obravnavali 18.714 prometnih nesreč, skoraj 1700 več kot leta 2021. Slovenskim voznikom primanjkuje predvsem razumevanja odgovornosti, ki jo imamo do sebe in drugih.

Imamo prečudovito domovino, relativno visok standard, solidne ceste in vozila, nas je le dva milijona, pa se ne moremo uvrstiti med najboljših pet držav znotraj Evropske unije na področju varne mobilnosti.

je kritičen Robert Štaba.

Le s skupnim sodelovanjem in prispevkom slehernega posameznika lahko udejanjimo cilj Vizije NIČ.

Celoten prispevek si lahko preberete na povezavi.

Sorodne objave

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12 letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 izvaja strokovne naloge vodje projekta.