Scroll Top
Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Kako učencem zagotoviti varen ju3?

Kako učencem zagotoviti varen ju3? In ravno to smo danes počeli skozi igro in interaktivne aktivnosti z učenci 1. in 2. VIO na Centru za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne (IRIS), ki so sodelovali na delavnicah Ju3 na cesti.

zavod-varna-pot-delavnica-kolesar-pesec-varno-v-prometu-center-iris (4)
Kako učencem zagotoviti varen ju3?

Učence moramo naučiti pomena osnovnih prometnih znakov in komunikacije za varno mobilnost. Izkusiti morajo različne prometne situacije ter se učiti varnega in strpnega vedenja kot pešec, kolesar in sopotnik v avtomobilu, analizirati in kritično ovrednotiti različne situacije v mobilnosti ter praktično preizkusiti obnašanje v realnih situacijah. Vse to, da lahko ju3 aktivno odigrajo vlogo odgovornega udeleženca v varni mobilnost.

In ravno to smo danes počeli skozi igro in interaktivne aktivnosti z učenci 1. in 2. VIO na Centru za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne (IRIS), ki so sodelovali na delavnicah Ju3 na cesti.


Prispevajte svoj del v mozaik VARNE MOBILNOSTI

Mobilnost je neločljivo povezana s sodobnim časom in vpeta v vse elemente našega življenja. Novo leto je v polnem teku in z njim poleg radosti tudi številni izzivi, ki imajo stičišče v našem sloganu Varno življenje. Varna mobilnost. V preteklem letu smo izvedli 170 delavnic, v katere smo vključili več kot 6.300 otrok. Tudi letos skupaj z vami soustvarjamo številne izobraževalne programe in vsebine za vrtčevske otroke, učence vseh treh VIO v osnovni šoli, srednješolce, študente, zaposlene v izobraževalnih sistemih in starše.

V naši POSODOBLJENI BROŠURI boste našli prenovljene vsebine in programe ter NOVO delavnico namenjeno 9. razredom in dijakom srednjih šol – delavnico Bodi TI.

ZAKAJ MORAMO ZASLEDOVATI CILJE VIZIJE NIČ?

Related Posts

TINA KLEMENČIČ

Ljubezen in strast do dela z otroki sta ji bili dani v zibelko. Tako je študij, z njim poklic in skoraj desetletje ustvarjanja pozitivnega in spodbudnega učnega okolja za predšolske otroke, rdeča nit njenega zivljenja.

Razumevanje razvojnih in čustvenih potreb otrok z vesljem prenaša iz profesionalnega dela v lastno družino in obratno. S svojim krativnim razmišljanjem, vrednotami, zgledom in metodami učenja bo v programe “Živimo Vizijo NIČ” za otroke in mladostnike vnesla dodaten kreativni segment raziskovanja in učenja. Svet trajne in varne mobilnosti sta nedvomno vsebinska izziva prihodnosti, katera želi najmlajšim in njihovim staršem približati, jih nanju pripraviti ter jih opolnomočiti. Možnosti in priložnosti so tako v Sloveniji kot v naših programih na vsakem koraku. “Spoznajte jih!” vam sporoča v izziv.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12-letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 je izvajala strokovne naloge vodje projekta, s 1. oktobrom 2023 pa je imenovana v programsko vodjo.