Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Voznik kombija umrl pri trčenju v stoječo kolono vozil

F546BC39-52CA-4483-84D4-06237ABE16FD

Spletni medij 24ur.com poroča o smrtni prometni nesreči:

“Štajerska avtocesta je pri Celju zaradi hude prometne nesreče v celoti zaprta. Kot so sporočili s Policije, je tuji voznik kombiniranega vozila trčil v pred seboj stoječo kolono vozil. V nesreči je umrl. Avtocesta v smeri proti Mariboru je bila več kot dve uri in pol v celoti zaprta, nastal je daljši zastoj. Na Prometno-informacijskem centru za osebna vozila priporočajo izvoz Celje – center.

Na štajerski avtocesti, pri Celju, v smeri proti Mariboru se je zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrl tuj voznik.

O nesreči, ki se je zgodila v bližini avtocestnega izvoza Dramlje, so bili celjski policisti obveščeni nekaj pred 15. uro. V prometni nesreči je umrl 56-letni češki voznik kombiniranega vozila.

Trčil v pred seboj stoječo kolono vozil, avtocesta v celoti zaprta

Nesreča se je zgodila, ker je voznik kombiniranega vozila najverjetneje spregledal, da je 50-letni voznik madžarskega tovornega vozila s priklopnikom, ki je vozil pred njim, zaradi zgostitve prometa upočasnil vožnjo, in je trčil vanj. 56-letni češki voznik je na kraju nesreče poškodbam podlegel.

Kot so še sporočili s Policijske uprave (PU) Celje, je bila avtocesta na tem odseku (med priključkoma Celje – center in Dramlje) za ves promet dve uri in pol zaprta. Trenutno promet poteka po prehitevalnem pasu.

Nastal je daljši zastoj, ki je promet ohromil tudi na 12 kilometrih avtoceste. Območje zastojev je trenutno v dolžini šestih kilometrov.

Prometno-informacijski center za osebna vozila sicer še vedno priporoča izvoz Celje – center in vožnjo po regionalni cesti skozi Vojnik do Slovenskih Konjic. Zastoju se je možno izogniti tudi po cesti Celje–Proseniško–Dole–priključek Dramlje ali Celje–Štore–Šentjur–priključek Dramlje. Krajši zastoj sicer nastaja tudi na vzporedni regionalni cesti Medlog–Celje.

Posledice prometne nesreče še vedno odstranjujejo.

Žal pa se je po besedah policistov danes znova pokazalo, da se nekateri vozniki ob prometnih nesrečah na avtocesti še vedno ne razvrstijo tako, da bi vzpostavili reševalni pas, ki je dovolj širok za prihod intervencijskih vozil na kraj. “Vsi moramo vedno upoštevati, da s pravilno razvrstitvijo vozil, ki niso udeležena v prometni nesreči na avtocesti, omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost njihovega
preživetja,” še opozarjajo na PU Celje.

Ob vsakem zastoju upoštevajte naslednje pravilo o razvrščanju vozil:

– Vedno, ob ustavljanju ali zastoju prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo vozniki med kolonama vozil takoj vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za varno vožnjo intervencijskih vozil.

– Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajnem levem prometnem pasu, se morajo razvrstiti čim bolj levo, tudi čez robno črto smernega vozišča.

– Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na ostalih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas.

Predpisana globa za nepravilno razvrščeno vozilo ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti je 200 evrov.”

Vir.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12 letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 izvaja strokovne naloge vodje projekta.