Mnenje Roberta Štabe, predsednika Zavoda Varna pot in podpredsednika Evropskega združenja žrtev prometnih nesreč FEVR o avtocestni policiji v današnji izdaji časopisa Delo.
»Ideja o avtocestni policiji ima že dolgo brado. Samo poimenovanje oziroma to, kako ji danes rečemo, niti ni več pomembno. Bistveno je, ali bomo dali upravljavcem in nadzornikom tega omrežja ustrezno pravno podlago za učinkovito delo in jim zagotovili sodobno tehnološko opremo, ki zelo pogosto reši in nadomesti fizično navzočnost služb. Z učinkovitim in povezanim delom vseh deležnikov na teh cestah bo največ pridobila celotna družba, gospodarstvo in mi uporabniki.«
Robert Štaba za Delo, 27.2.2021
»Vzporedno s tem so z razvojem sodobne tehnologije, vse gostejšim prometom in čedalje večjimi hitrostmi vzdrževalci hitrih cest začeli svojo vlogo zgolj iz vzdrževanja aktivneje prenašati v upravljanje in usmerjanje prometa. Sem sodijo različni obveščevalni portali, pametna in moderna signalizacija na cestni infrastrukturi, predorih, viaduktih, tehtanje in omejevanje tovornih vozil, prevozi nevarnih snovi, cestnine in podobno.«
Robert Štaba za Delo, 27.2.2021
»Z odpiranjem navedenih cest so se logično kazale nove potrebe in oblike dela vseh služb, pri čemer policija ni nikakršna izjema. Nadzor, kontrola prometa, varnosti, obravnava prometnih nesreč, ki imajo na teh cestah zaradi hitrosti največkrat hujše posledice, nedvomno zahtevajo tudi ustrezno usposobljene policiste, tako v znanju kot opremi,«
Robert Štaba za Delo, 27.2.2021
Celoten članek si preberite tukaj.