Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Korak k zagotavljanju reda in višje varnosti na delu slovenskih avtocest

tovorna vozila prehitevanje

Z današnjim dnem se spreminja režim prehitevanja tovornjakov na relaciji Šentilj – Koper kar bi lahko predstavljalo začetek vpeljevanja novih upravljavskih korakov pretočnosti in varnosti na slovenskih avtocest. Ce bodo temu ukrepu sledili se drugi napovedani (drugi odseki, avtocestna policija, sekcijsko merjenje hitrosti ipd…) in se dodali se preventivno-izobraževalne vsebine smo na poti do Vizije NIČ bližje tudi na AC.


24ur.com poroča:

Odslej prepoved prehitevanja za tovornjake na AC med Šentiljem in Koprom

Na avtocesti A1, to je med Šentiljem in Koprom, velja prepoved prehitevanja med 6. in 18. uro za težka tovorna vozila. Policija, ki je do zdaj nadzirala prepoved prehitevanja v prometnih konicah, bo izvedla poostren nadzor in ga ponavljala na območjih posameznih policijskih uprav.

Prepoved prehitevanja čez dan velja za tovorna vozila, težja od 7,5 tone. Ta je določena s prometnim znakom prepovedano prehitevanje za tovorna vozila z dopolnilnima tablama, ki sta sestavni del prometnega znaka.

Na agenciji za varnost prometa so voznike tovornih vozil pozvali k spoštovanju postavljene prometne signalizacije. Na AMZS pa voznikom svetujejo, naj za varno vožnjo vnaprej predvidijo določene prometne razmere.

Tovornjaki bodo lahko še vedno prehitevali čez dan na odsekih, kjer so trije prometni pasovi, torej tudi pas za počasna vozila, in v nočnem času.

Prepoved prehitevanja za tovornjake na avtocesti A1, ki je najbolj obremenjena s tovornim prometom, je na začetku lanskega novembra napovedal minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, ki je ob tem poudaril, da bodo tako zagotovili boljšo pretočnost in večjo varnost. Za večjo varnost naj bi kmalu skrbela tudi avtocestna policija.

Vir.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12 letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 izvaja strokovne naloge vodje projekta.