Se tudi vam zdi ime Miss Moose nekoliko nenavadno? Po spominu prvega kontakta zgodba izgleda nekako tako:
»Robert, si pogledal mail s prisrčnim logom rogatega losa in podjetja Miss Moose, kar pomeni Gospodična Los?« me povpraša kolegica. »Kaj? Kakšen los?« odgovorim v prepričanju, da je spet kakšna šala. Sledil je klic s strani gospe Manje Porle in razumel sem, da ta Gospodična Los res obstaja in da ni prav nobena šala. »Uf«, sem pomislil, »izvirno ime, izviren logo in se bolj izvirna sogovornica.«
Profesionalno, strokovno in ciljno je bilo tisto prvo delovano srečanje. In dovolj velik razlog, da jo spoznamo še z druge plati. Če ne verjamete, za začetek si oglejte naš / njihov video in pogovor…
Ne morem, da vseeno ne bi odstiral tančico skrivnosti imena Miss Moose. Torej, kaj se skriva za to Gospodično Los?
Logo je hibrid med losovimi rogovi in trepalnicami. Losova samica nima rogov. Ampak Gospodična Losika je posebna in jih ima. Če hoče. Je nežno, močno, preudarno bitje in če je potrebno, se spremeni v »super« junakinjo. Nadane si rogove in hiti novim zmagam naproti. Tako se tudi lotevamo naših projektov: umirjeno, optimizirano, učinkovito in če je potrebno, vklopimo super pogon, da oddamo projekt do določenega roka. Naša »posebnost« je pa vsekakor ta, da projekta ne sprejmemo, če ocenimo, da je premalo časa za kvalitetno izvedbo.
Se vedno se spominjam našega prvega sestanka, moje neizmerno razlaganje o Viziji NIČ, vas molk, nekaj kratkih zapiskov, malo besed, datum kdaj se nam oglasite in osnutek videa je bil že tu. Kaj vse se skriva, da zelje prelijete v sporočilnost skozi video, ki ga lahko vidimo?
(Sledi dolg in širok nasmeh) Res je bilo tako. Na začetku nikoli ne govorim veliko. Raje poslušam naročnika in s kakšnimi izzivi se sooča. Sčasoma, ko se odnos razvije povem kakšno besedo več. Bistvo je, da imam za ekipo bogat »brief«, čim več informacij, da lahko na koncu pripravimo rešitev, ki pomaga pridobiti čim več podpornikov, oz strank. Delamo pa obvezno le projekte, ki po ideologiji tudi sicer sovpadajo z vrednotami našega podjetja.
Predvidevam, da ste največkrat prisotni v gospodarstvu, v marketinških vodah zato me zanima ali smo tudi v nevladnem sektorju lahko vasi partnerji, ciljna skupina?
Naše A stranke so visokotehnološka podjetja za katere pripravljamo videe na ključ, od kreativne zasnove pa do izvedbe. Veliko sodelujemo tudi z marketinškimi agencijami. V tem primeru dobimo scenarij, katerega spravimo v življenje. NGO projekti so za dušo. Dve od Miss Moose vrednot sta namreč (družbena) odgovornost in ozaveščanje oziroma izobraževanje, kar pa sovpada z Vizijo NIČ.
Ne morem se izogniti vprašanju kaj je tisto kar vas je prepričalo, da ste se odločili za izdelavo poučnega videa »Živimo Vizijo NIC«?
Iskreno? Vaša zavzetost! Zavzetost, gorečnost in entuziazem namreč zelo cenim. Ogromno je tematik o katerih bi želeli izobraževati in ozaveščati. Ne gre vse naenkrat. Gremo lepo počasi. Tokrat smo izbrali varno mobilnost. Ne bi bilo lepšega, če bi z našim videom pripomogli h kakšni žrtvi prometnih nesreč manj. In v nadaljevanju, če bi z našimi videi morda pripomogli h zgodnjemu odkritju določene bolezni, ali da bi naš video koga navdihnil, da za drugega stori dobro. Sama verjamem v to, da se lahko zares dobro počutimo v svoji službi le, če smo koristni, če s svojimi storitvami oziroma produkti pomagamo. Pa naj bo to z ozaveščanjem, ali da naročnik zaradi razlagalnega videa več proda, ker ima dober produkt.
Ste podjetje, ki je svoj prispevek k uresničevanju Vizije NIČ podarilo celotni skupnosti. Ali se z vašimi izdelki vaš tim tudi poistoveti oziroma izdelki na nek način nagovorijo tudi vas, vase kolege?
Seveda, razlagalni video, ki smo ga ustvarili za vas, je narejen tako, da nagovarja vse. Vsi smo udeleženci v prometu, vsi smo lahko žrtve ali povzročitelji nesreče. Prav tako lahko vsak posameznik pripomore k temu, da bi bilo žrtev čim manj. Kako natančno, je zelo lepo opisano na vaši spletni strani Živimo Vizijo NIČ.
Kako pa je vas nagovorila Vizija NIČ in kakšno oceno bi si dala kot aktivna udeleženka v cestnem prometu na poti njenega uresničevanja?
(Ne odgovori hipno, malce se zamisli) Vsekakor sem daleč od popolnosti. Delo na sebi mi je vedno izziv, tako da se trudim biti vsak dan še malce bolj odgovorna. Fokus je po mojem mnenju novi »multitasking«. Ko vozim, se trudim, iz minute v minuto, imeti 100% koncentracijo in misli v danem trenutku in ne povsod drugje. To se mi, v obilici stvari, ki jih imamo dnevno za postoriti, zdi najtežje.
V oceni od 1-10, bi se ocenila z 8. Kadar sem v vlogi peške, ali na kolesu, sem pa tako zelo previdna, saj sem »po naravi« precej nezaupljiva in se raje ustavim, kot da bi pričakovala, da se bo ustavil voznik v avtu.
Produkcija tovrstnih videjev očitno zahteva odlično organiziranost, izbir različnih kreativnih znanj in sodelavcev. Kako vam to uspeva? Se je delo ob pojavu Covid-19 za vas spremenilo in če, v čem?
Organiziranost, učinkovitost in optimizacija so ključni, tako da temu namenjam kar nekaj pozornosti. Odlična (Miss Moose) ekipa, za katero sem potrebovala kar nekaj let in izkušenj, da sem jo sestavila, je pa seveda bistvo. Skupaj ustvarjamo, razlagamo, izobražujemo in ozaveščamo, v obliki videov. In vsi to počnemo iskreno radi. To je moj recept. Covid-19, je za nas v poslovnem smislu pozitiven, saj je video, pa naj bo predstavitveni ali razlagalni, tudi za krizno komuniciranje daleč najbolj učinkovito orodje. Na splošno pa seveda globoko sočustvujemo z vsemi, ki jih je pandemija tako ali drugače prizadela.
Manja, ko se vrata Miss Mosse priprejo, ker zaprejo se najbrž nikoli, kaj je tisto, kar vas najbolj sprosti, se počutite vi ?
(Dolg in širok nasmeh) Tudi to je res, nikoli niso zares zaprta. Če obožuješ svoje delo, ti ni težko. Hmmm, kaj me sprošča … prijetna družba, ljubezen mojega partnerja, mamina kuhinja in njen objem, pa Olga, ki je moja stalna spremljevalka kar je razvidno tudi na fotografiji. No, pa še so stvari, gozd, ples, potovanja, ki jih neizmerno pogrešam in kolo. A lahko še naštevam.. (se namuza) ..torej meditacija ob preizkušanju novih receptov, prebiranje čtiva za knjižni klub, ki sem ga ustanovila, prijatelji, druženje s sočlani iz našega podjetniškega združenja, pa zobanje Smokija ob dobrem filmu, bo dovolj? (Pogleda izpod obrvi in zdi se mi, da sem pred seboj v resnici spoznal to neizmerno iskrivost, optimizem, voljo do življenja in delanja dobrih stvari gospodične Los, oprostite Miss Moose)
Sporočilo za vse nas?
Bodite odgovorni do sebe in drugih. Življenje vsak dan živite tako, da bi bili 100% zadovoljni s sabo, četudi bi jutri bilo vsega konec.
Spoštovanja Manja, dragi sodelavci v Gospodični Los, sprejmite iskreno zahvalo za trud, voljo, prispevek, ki ste ga prelili v razlagalni video Živimo Vizijo NIČ, ki bo nedvomno aktualen in živel vsaj do 2050, ko si je EU zadala cilj 0 mrtvih na cestah EU. Seveda, v kolikor ga ponotranjimo in razumemo njegovo globjo sporočilnost, pa bo lahko realizacija tudi kakšno leto ali desetletje prej.
Na drugi strani virtualnega pogovora – Robert Štaba.
Hvala vam za vaš doprinos k družbi.