Scroll Top
Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Dve prometni nesreči na Gorenjski AC, ena oseba umrla

if_accident_465811

Na gorenjski avtocesti sta se zgodili dve prometni nesreči. V hujši nesreči je voznik tovornjaka pred bencinskim servisom na Hrušici spregledal kolono tovornih vozil in trčil v tovornjak, ki je zadnji stal v koloni na voznem pasu. Zaradi hudih poškodb je umrl na kraju nesreče. V drugi nesreči pri Lescah je voznik zaradi utrujenosti zapeljal z avtoceste.

V prometni nesreči pred bencinskim servisom na Hrušici v smeri Avstrije sta bili udeleženi dve tovorni vozili slovenskih prevoznikov. V tovornjak, ki je kot zadnji stal v koloni tovornih vozil na voznem pasu, je od zadaj silovito trčil voznik tovornjaka in zaradi hudih poškodb umrl na kraju nesreče. Na kolono so bili vozniki opozorjeni s prometno signalizacijo Darsa.

Vozniki, ki so zaradi nesreče ostali v koloni, so dobro ustvarili reševalni pas in tako omogočili neoviran prehod reševalnih ekip do kraja dogodka, so sporočili s Policijske uprave (PU) Kranj. Kritiko pa namenjajo voznikom, ki so, glede na zbrana obvestila, v stoječi koloni začeli obračati vozila in se z vožnjo v napačno smer izključevati z avtoceste. Enako se je zgodilo tudi sredi prejšnjega meseca v prometni nesreči na viaduktu Tržiška Bistrica, ko je promet zastal zaradi obrnjenega tovornega vozila preko vseh treh prometnih pasov, opozarjajo kranjski policisti.

“Zato pojasnjujemo, da v primeru daljše zapore avtoceste policisti vedno poleg nujnih nalog na kraju dogodka takoj začnejo tudi z ustvarjanjem pogojev in aktivnostmi za varno izpraznitev avtoceste preko najbližjega priključka,” je zapisal Bojan Kos s PU Kranj. Aktivnosti policisti izvajajo, dokler je to potrebno.

“Zato voznike pozivamo, naj vedno počakajo in naj samoiniciativno ne obračajo in vozijo v napačno smer, ker je to prepovedano in ker se običajno tovorni promet ne preusmerja na vzporedne ceste in ti vozniki vožnjo nadaljujejo do kraja nesreče ali dogodka, posledično pa lahko med vozili pride do čelnih trčenj in novih nesreč,” dodaja Kos.

Nesreča se je zgodila tudi pri priključku Lesce. Okoliščine kažejo, da zaradi preutrujenosti voznika, ki je z vozilom po nesreči obstal na travnati brežini ob odstavnem pasu. V nesreči sta se po podatkih policije dve osebi lažje poškodovali. Gre za samoudeležbo in prekršek nepravilne strani vožnje.

Vir.

TINA KLEMENČIČ

Ljubezen in strast do dela z otroki sta ji bili dani v zibelko. Tako je študij, z njim poklic in skoraj desetletje ustvarjanja pozitivnega in spodbudnega učnega okolja za predšolske otroke, rdeča nit njenega zivljenja.

Razumevanje razvojnih in čustvenih potreb otrok z vesljem prenaša iz profesionalnega dela v lastno družino in obratno. S svojim krativnim razmišljanjem, vrednotami, zgledom in metodami učenja bo v programe “Živimo Vizijo NIČ” za otroke in mladostnike vnesla dodaten kreativni segment raziskovanja in učenja. Svet trajne in varne mobilnosti sta nedvomno vsebinska izziva prihodnosti, katera želi najmlajšim in njihovim staršem približati, jih nanju pripraviti ter jih opolnomočiti. Možnosti in priložnosti so tako v Sloveniji kot v naših programih na vsakem koraku. “Spoznajte jih!” vam sporoča v izziv.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12-letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 je izvajala strokovne naloge vodje projekta, s 1. oktobrom 2023 pa je imenovana v programsko vodjo.