Linhartova cesta 51, 1000 Ljubljana

Smrtna nesreča na škofjeloški obvoznici, ker je vozil v napačno smer

if_accident_465811

Vzrok včerajšnje nesreče na škofjeloški obvoznici, v kateri je umrla ena oseba, ena pa je poškodovana, je nepravilna smer vožnje. “Voznik, ki je poškodovan, je vozil proti Škofji Loki, pred predorom Sten pa je silovito trčil v voznika, ki je pripeljal nasproti in je umrl na kraju nesreče,” so sporočili gorenjski policisti.

Gorenjski prometni policisti so na škofjeloški obvoznici včeraj obravnavali smrtno prometno nesrečo, v kateri sta bila udeležena dva osebna avtomobila s po enim udeležencem. V silovitem trčenju je eden od voznikov umrl, drugi pa je poškodovan.

“Okoliščine kažejo, da je razlog za nesrečo nepravilna stran vožnje voznika osebnega avtomobila, ki je poškodovan in je vozil proti Škofji Loki, pred predorom Sten pa je silovito trčil v voznika, ki je pripeljal nasproti in je umrl na kraju nesreče. Policisti o nesreči še vodijo postopek in izvajajo aktivnosti. Zbrana obvestila bodo odstopili pristojnemu državnemu tožilstvu,” je danes sporočil predstavnik gorenjskih policistov Bojan Kos.

Tudi lani prva smrtna žrtev na Gorenjskem zaradi nepravilne strani vožnje

Na škofjeloški obvoznici so policisti v lanskem letu obravnavali šest prometnih nesreč, leto prej štiri. V štirih nesrečah lani so se udeleženci lahko telesno poškodovali, v letu 2017 pa so enake posledice nastale v dveh nesrečah. V ostalih nesrečah je nastala samo materialna škoda. “Nesreče so se zgodile zaradi nepravilne strani vožnje, nepravilnega prehitevanja, neprilagojene hitrosti, neupoštevanja pravil o prednosti in neustrezne varnostne razdalje,” so zapisali na Policijski upravi Kranj.

Za območje predora Sten se od marca lani konstantno izvajajo meritve hitrosti s stacionarnim radarjem. V povprečju hitrost dnevno prekoračita po dva udeleženca, skupno jih je bilo lani 615. Dnevno se skozi predor pelje okoli 7.000 vozil, omejitev pa je 60 km/h.

S smrtno žrtvijo se je leto na gorenjskih cestah tako začelo krvavo. “Enako je bilo že lani, ko je tudi januarja zaradi nepravilne strani vožnje umrl voznik v Bohinju. Vseh smrtnih žrtev lani je bilo šest, poleg nesreče v Bohinju še februarja v Lescah, kjer je umrl pešec, v Logu je aprila umrl motorist, maja na Karavankah voznik avtomobila, julija v Kokri ponovno motorist, zadnja smrtna žrtev pa je umrla v nesreči po prevrnitvi kombija v Lescah,” je še sporočil Kos.




Vir.

PIA GOLOB

V naših življenjih se zgodi, da si poslanstva ne izberemo sami, temveč slednje poišče nas. Študij molekulske in funkcionalne biologije je začrtal njeno prihodnjo profesionalno pot. Tragična nesreča, v kateri je Pia izgubila mlajšo 20-letno sestro, je v njej zbudila drugačne načrte. Pridružila se je skupini mladih moderatork in kmalu svoje talente vključila v nadgradnjo številnih preventivno-izobraževalnih programov Zavoda. Pedagoško delo z otroki in mladimi jo je prevzelo in motiviralo v dodaten pedagoški študij.

Od septembra 2022 izvaja strokovne naloge vodje projekta.

KAJA KOBAL

Kaja Kobal ima večletne izkušnje moderatorke v naših preventivno izobraževalnih delavnicah. Kreiranje strokovnih vsebin, veščine in primerno podajanje primerni starostni in ciljni populaciji, so ji kot študentki socialne pedagogike vedno predstavljali izziv in strokovni motiv. Svoja dodatna znanja je na različnih področjih podpore žrtvam prometnih nesreč pridobivala v FEVR – Evropskem združenju žrtev prometnih nesreč, kjer je aktivno izvajala naloge na področju strateškega komuniciranja.

Kaja je “nevidni svet žrtev prometnih nesreč” spoznala že kot 12 letni otrok. V prometni nesreči je izgubila svojega očeta.

Od septembra 2020 izvaja strokovne naloge vodje projekta.