Objave alkohola na družbenih omrežjih škodujejo otrokom in mladim

Včasih za občutek, kako agresivni smo, zadostuje le kratka vožnja
January 24, 2020
Je na vidiku nova velika cestna afera?
January 25, 2020

22.1.2020 je bil v znanstveni reviji “Frontiers in Psychology” objavljen članek, ki še dodatno potrjuje naše večletno prepričanje in večkratne pozive različnim ciljnim skupinam, zlasti pa mladim in staršem ter drugim pomembnim odraslim (vključno z različnimi vplivneži), da lahko objave alkohola na družbenih omrežjih negativno vplivajo na pitje mladih ter spodbujajo nadaljnjo normalizacijo alkohola v družbi.

Ugotovitve raziskovalcev namreč kažejo, da bi nas moralo v tem kontekstu zelo skrbeti, zlasti ker so lahko “alkoholnim” objavam na Facebooku, Instagramu, Twitterju in drugje izpostavljeni številni otroci in mladostniki. To lahko vpliva na povečano pitje alkohola v tej posebno ranljivi starostni skupini. Alkoholna industrija seveda vse to podpira in zraven navdušeno “ploska”, saj jim ni treba še dodatno investirati v oglaševanje na družbenih omrežjih.

Ob tej priložnosti pozivamo vse slovenske medije, da v čim večji meri povzemajo članek in s tem pripomorejo k zmanjšanju objav alkohola na družbenih omrežjih ter s tem izboljšanju zaskrbljujočega stanja glede alkohola v Sloveniji. Hkrati pozivamo tudi politike, da končno alkoholno politiko postavijo višje med prioritete te države, ter ne podlegajo pritiskom alkoholne industrije in njihovih podpornikov (npr. lobistov), čemur smo bili v preteklosti že priča. Eden od pomembnih in učinkovitih ukrepov bi zagotovo lahko bil popolna prepoved oglaševanja in objavljanja fotografij alkohola, vključno z družbenimi mediji.

Povezava na članek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *